مشکل کار نکردن موس لپتاپ HP استوک تاچ پد

مشکل کار نکردن موس لپتاپ HP استوک تاچ پد بعد از آپدیت synaptic touchpad

مشکل کار نکردن موس لپتاپ HP استوک تاچ پد

مشکل کار نکردن موس لپتاپ HP استوک تاچ پد بعد از آپدیت synaptic touchpad

مشکل کار نکردن موس لپتاپ HP استوک تاچ پد بعد از آپدیت synaptic touchpad مشکلی است که ممکن است شما هم به آن برخورده باشید و در این مطلب قصد داریم روش رفع آن را آموزش بدیم.

مشکل کار نکردن موس لپتاپ HP استوک تاچ پد بعد از آپدیت synaptic touchpad از اینجا نشأت می گیرد که ویندوز شما شروع به آپدیت کرده و درایوری را دانلود میکند که سازگاری با نسخه لپتاپ شما ندارد و باعث بروز اختلال یا مشکل کار نکردن موس لپتاپ HP استوک تاچ پد بعد از آپدیت synaptic touchpad می شود و خوب توصیه های زیر میتواند راهگشا باشد.

۱- غیر فعال سازی ویندوز آپدیت که برای این امر می توانید دو مرحله زیر را انجام دهید

با جستجوی windows update در استارت ویندوز آپدیت را از حالت اتوماتیک به حالت بدون آپدیت یا بدون اخطار تغییر وضعیت دهید

و اینکه با تایپ services.msc در استارت ویندوز به دنبال ویندوز آپدیت گشته و آن را دیسیبل کرده و استاپ را بزنید تا از کار بیفتد و در استارت بعدی ویندوز هم اجرا اجرا نشود که در اینجا تغییر حالت اتوماتیک به دیسیبل برای استارت آپ سرویس است و استاپ کردن آن برای توقف عملکرد آن در حین کار برای هم اکنون تا ریستارت بعدی سیستم است.

قابل ذکر است که دو کار فوق را باید باهم انجام دهید تا از آپدیت نشدن ویندوز ۱۰ ۱۰۰% مطمئن شوید.

خوب و اما مرحله دوم که می تواند اصلیترین راه کار برای رفع مشکل کار نکردن موس لپتاپ HP استوک تاچ پد بعد از آپدیت synaptic touchpad باشد این است که به هر نحوی که شده نرم افزار سیناپتیک یا سینپتیک یا synaptic tuchpad را از ویندوز خود حذف کنید و ریستارت کنید تا ویندوز به صورت خودکار تاچ پد معیوب ویندوز ۱۰ را شناسایی کند.

در صورت مشکل در هر مرحله سوالات خود را با ما در میان بگذارید

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات