مشکل باز نشدن تلگرام دسکتاپ و روش پیشنهادی

دانلود تلگرام Telegram.v3.13.2 برای اندروید

مشکل باز نشدن تلگرام دسکتاپ و روش پیشنهادی

مشکل باز نشدن تلگرام دسکتاپ و روش پیشنهادی عصر اطلاعات برای دور زدن این مشکلات می تواند برای کسانیکه به تلگرام وابسته اند کارساز باشد.

مشکل باز نشدن تلگرام دسکتاپ و روش پیشنهادی

همانطور که می دانید تلگرام چندین و چند روش ورود دارد و تمام کاربران با گوشی و یا بدون گوشی میتونن واردش بشن و امروز هم به این قضیه و جزئیات آن خواهیم پرداخت.

بله شما با نرم افزار تلگرام دسکتاپ بدون داشتن گوشی هوشمند و لمسی می توانید وارد تلگرام شوید و خوب هیچ مشکلی هم با تلگرام نخواهید داشت.

و همچنین از طریق سایت تلگرام می توانید بدون داشتن گوشی هوشمند وارد تلگرام شوید و هیچ مشکلی در باز کردن تلگرام نداشته باشید.

و خوب نرم افزار تلگرام اندروید هم میتواند کارکردی مشابه داشته باشد.

اما چیزی که شاید به آن کمتر توجه کرده باشید این است که تلگرام برای هر استفاده ای یک سرور جدا در نظر گرفته است که همین امر می تواند سرویس دهی به کاربران را در شرایط هک و عدم لود یا دیر لود شدن تلگرام بدهد، در اصل تلگرام با این ترفند ساده و حرفه ای می تواند سرویس دهی به کاربرانش را در هر شرایطی انجام دهد.

و اما علتی که ما بر آن شدیم که این مقاله را منتشر کنیم این بود که امروز هم باز تلگرام دسکتاپ به مشکل خورد و باز کردن تلگرام کاری غیر ممکن بود، که خوب چند وقت پیش هم یکی از سرور های تلگرام در یکی از کشور های میزبان داده های تلگرامی توسط حملات DDOS مورد حمله قرار گرفته بود که خوب باز هم یک روز تلگرام را با اختلال روبرو کرد، که البته همان زمان هم تلگرام اعلام کرد که این حمله ۲۰۰ میلیارد در خواست را به سرور تلگرام به صورت یکجا ارسال کرده تا توانسته سرور را از کار بیاندازد که خوب شاید این خبر را برای نمایش قدرت سرور های خود اعلام کرده بود، اما چیزی که هست اینه که هر شرکت بزرگی با خطر های این چنینی دست به گریبان خواهد بود لذا شما می توانید با استفاده از روش های پیشنهادی کار خود را در لحظه و بدون وقفه انجام دهید.

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: سمیه جاوید

2 Comments

  1. سلام ببخشید من تلگرام رو نصب کردم شماره خودم رو وارد کردم ولی next رو میزنم نمیری مرحله بعد پایین نوشته connecting… مشکلش چیه

نظرات بسته شده است.