رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها

رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها

رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها

رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها

رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها شاید امروزه یکی از معضلات کاربران اینترنت  باشد و  ما می کوشیم در این مطلب به شیوه ای اصولی و کمتر اشاره شده مشکل را حل کنیم. برای این کار باید  بتوانیم  به شناسایی نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده میکنند بپردازیم امید است که این مقاله مفید فایده واقع شود و توسط آن بتونید فعال سازی فایروال ویندوز که ارور 0x8007042c می دهد انجام داده و فایروال را به دست آنتی ویروستان بسپارید.

رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها به روشی خیلی ساده امکان پذیر است و نیاز به نرم افزار خاصی ندارین در این آموزش از درج تصویر خودداری کرده ایم لذا در صورت نیاز به توضیحات بیشتر دیدگاه بگذارید

برای رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها کافیست برگه خانه مرورگر خود را بر روی یک صفحه نا مشخص تنظیم کنید تا در ابتدای اجرای مرورگر حجمی دانلود نشود توسط مرورگر و این دانلود حجم ادامه پیدا نکند.

۱- رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها ( ابتدا در موزیلا )

اولین قدم برای این کار در مرورگر موزیلا این است کهابتدا کلید کنترل و T را زده تا منوی تولز موزیلا باز شود.

سپس بر روی option کلیک کرده تا وارد تنظیمات موزیلا شوید.

حالا در تب جنرال homepage مرورگر موزیلا رو بر روی http:/// تنظیم کنید.

به تب advanced رفته و گزینه های data choices و همچنین گزینه های آپدیت و امکانات آن مانند  چک کردن خودکار و آپدیت در بک گراند را غیر فعال کنید.

۲- رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم و موزیلا و اینترنت خوره آنها ( در کروم )

رفع مشکل مصرف بیش از حد مرورگر کروم هم به این شکل است که وارد تنظیمات گوگل کروم به آدرس chrome://settings/ شده و سپس به انتهای صفحه رفته و نمایش تنظیمات پیشرفته را زده و در بخش privacy آخرین گزینه این بخش یعنی :

Send a “Do Not Track” request with your browsing traffic

را تیک بزنید تا از ارسال درخواست های اضافی خود داری شود.
همچنین میتوانید از بخش on startup و دکمه آخرش یک صفحه نا معتبر یا کم حجم را بدهید که به عنوان صفحه خانه شما در مرورگر کروم حساب شود تا در ابتدای باز کردن کروم هم حجمی دانلود نشود و این دانلود حجم از کروم به طور ناخواسته ادامه پیدا نکند.

دیدن مصرف حجم اینترنت توسط ایست اسمارت سکوریتی بدون نرم افزار

برای این کار هم کافیست به قسمت تولز آنتی ویروس زیر دکمه ست آپ وارد شده و نتورک کانکشن را بزنید تا مصرف جزئی هر کدام از نرم افزار ها از اینترنت را ببینید.

برای بهتر دیده شدن نرم افزار های اینترنت خور خود از نرم افزار شناسایی نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده میکنند  و نیز برای از این لینکبرای : فعال سازی فایروال ویندوز که ارور 0x8007042c می دهد  استفاده کنید و با این کارها  به طور کلی  از دست این پروسه های اضافی اینترنت خور راحت شوید

مثل همیشه پیروز و موفق باشید

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات