مشکل در تنظیم ساعت وردپرس

خطای wp.ahblq_termmeta doesn'T exist مال چیه

مشکل در تنظیم ساعت وردپرس

در این مطلب می خواهیم به چگونگی تنظیم درست ساعت و مشکل در تنظیم ساعت وردپرس به وقت تهران و ایران بپردازیم، کار ساده ای که شاید شامل پیچیدگی هایی نیز باشد.

مشکل در تنظیم ساعت وردپرس که عموما شاید با آن مواجه شده باشند و هنگام مطلب گذاری ببینند ساعت سه ساعت جلو تر است به سادگی چند خط زیر برطرف می شود.

مشکل در تنظیم ساعت وردپرس

 

اگر شما با مشکل در تنظیم ساعت وردپرس مواجه هستید پس از نصب افزونه وردپرس فارسی یا wp-parsidate و دیده باشید هنگام مطلب گذاری ساعت درج مطلب سه ساعت و نیم جلو تر است باید به قسمت تنظیمات>همگانی رفته و سپس ساعت محلی خود را بر روی UTC+0 تنظیم کنید. به این صورت :

مشکل در تنظیم ساعت وردپرس

اما چه فرقی کرد دو عکس بالا با هم ؟

نکته اینجاست که هنگامی که شما میایید و خودتان دستی ساعت محلی وردپرس را بر روی UTC+3:30 تنظیم می کنید با فعال بودن افزونه وردپرس فارسی به ساعت موجود ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه افزوده می شود به این علت که این افزونه (parsidate) هدفش جبران یا افزودن خودکار ۳ ساعت و نیم به ساعت وردپرس است اما اگر ساعت محلی خود را بر روی UTC+0 تنظیم کنید به عبارتی آن ۳ ساعت و نیم اضافه را حذف کردید و ساعت وردپرس شما با ساعت ایران ست می شود و مشکل در تنظیم ساعت وردپرس مرتفع می شود.

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات