دانلود Wallpapers HD Backgrounds 4.3.1 اپلیکیشن دنیای والپیپر برای اندروید

دانلود 1. Wallpapers HD Backgrounds 7Fon 4.3.

 

دانلود Wallpapers HD Backgrounds 4.3.1 اپلیکیشن دنیای والپیپر برای اندروید

دانلود Wallpapers HD Backgrounds 4.3.1 اپلیکیشن دنیای والپیپر برای اندروید

 دانلود Wallpapers HD Backgrounds 4.3.1 اپلیکیشن دنیای والپیپر برای اندروید-زیبا ترین اپلیکیشن ها ی والپیپر برای اندروید

شما کاربر عزیز اندرویدی به راحتی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کرده و از دیتابیس عظیم این سایت دریافتشان کنید. این بار نیز قصد داریم با معرفی برنامه ای بی نظیر شما دوستداران والپیپیر های گرافیکی را شگفت زده کنیم، Wallpapers HD Backgrounds 7Fon Unlocked اپلیکیشن فوق العاده با بیش از ۱۲۰ هزار والپیپر اچ دی می باشد که توسط گروه ۷Fon Group برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

تمامی تصعلاویر به کار رفته شده در این نرم افزار با کیفیت های QHD، ۴K، UHD بوده که با انتخاب هر کدام از ان ها دیوایس اندرویدی به گونه ای خاص متحول می شود. تصاویر موجود در دسته بندی های مختلف با عناوین گوناگون گنجانده شده اند که بنابر سلیقه خود خواهید توانست با مراجعه به هر عنوان به هزاران تصویر مورد علاقه خود از آن دسته دسترسی کامل و بی نقص داشته باشید. یکی از قابلیت های اپلیکیشن فوق العاده Wallpapers HD Backgrounds 7Fon توانایی تغییر پس زمینه به صورت خودکار می باشد؛ به گونه ای که تنها کافیست بازه های زمانی مورد نظر خود را تعیین کرده تا به صورت دقیق و منظم تصاویر پس زمینه تغییر کنند. علاوه بر تغییر تصویر پس زمینه می توانید تصویر پس زمینه صفحه لاک اسکرین را نیز انتخاب و آن را به آسانی تغییر دهید.

اپلیکیشن  فوق العاده Wallpapers HD Backgrounds 7Fon با پشتیبانی از قابلیت های دیگری علاوه بر توانایی های ذکر شده و هم چنین پرداخت های درون شبکه ۲٫۹۹ تا ۳٫۹۹ دلاری توانسته است امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ را توسط پلی استور به دست آورد.اپلیکیشن فوق العاده برای دسترسی به مجموعه ای از زیباترین تصاویر پس زمینه برای دستگاه های اندرویدی است. این اپلیکیشن فوق العاده سریعترین برنامه والپیپر بوده و رابط کاربری زیبایی دارد.

ویژگی های برنامه Wallpapers HD Backgrounds 7Fon اندروید :

-دسترسی به بیش از ۱۲۰ هزار تصویر پس زمینه اچ دی

-تصاویر پس زمینه با کیفیت ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و بالاتر (QHD، ۴K و UHD)

-مرتب سازی تصاویر موجود بر اساس تاریخ، بازدید و محبوبیت

-دسته بندی تصاویر در ۶۵ دسته بندی مختلف با عناوین گوناگون

-پشتیبانی از صفحه نمایش های گوناگون با انواع رزولوشن ها

-و…

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

حجم فایل : ۹ مگابایت

رمز فایل : www.application98.ir

نسخه : ۲.۳ بالاتر

منبع : www.application98.ir

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات