آخرین تکنولوژی پردازنده های ADM Ryzen با ۸ هسته در راه است

آخرین پردازنده ای ام دی AMD Ryzen 2017

آخرین تکنولوژی پردازنده های ADM Ryzen با ۸ هسته در راه است

خبر خوش ما به گیمر های ( Gamer) محترم!!! آخرین تکنولوژی پردازنده های ADM Ryzen با ۸ هسته در راه است

آخرین پردازنده ای ام دی AMD Ryzen 2017

آخرین تکنولوژی پردازنده های ADM Ryzen به زودی خواهد آمد و بازی باز های کشور اگر کمی پولدار  باشند با این سیپیو  بازی های با کیفیت تری را تجربه خواهند کرد.  این سی پی یو ای ام دی به طور خاص توانایی آن را دارد که  با کیفیت ۴K بازی شما را Run کند.

در زیر تصاویر منتشر شده از این پردازنده را می بینید  و در انتهای مطلب نیز  میتوانید  فیلمی فوق العاده را ببینید که در آن  به معرفی amd ryzen پرداخته اند.

 

ساختار تکنولوژی پردازنده های ADM Ryzen

تکنولوژی پردازنده های ADM Ryzen که سریعترین پردازنده جهان  تلقی می شود ویژگی های خاص خود را دارد که این ویژگی ها به اختصار عبارتند از :

پیش بینی شبکه عصبی / واکشی اولیه هوشمند / قدرت خالص افزایش دقت و محدوده فرکانس تمدید

اولین ویژگی  شما را با یک پردازنده فوق العاده هوشمند مواجه می کند که در پردازش نه به خودش فشار زیادی می آورد نه انرژی مضاعف مصرف میکند و نه برق زیادی از سیستم شما میکشد و همچنین شتاب اولیه خود را هم با واکشی سریع و هوشمندانه داده ها نشان میدهد.

گفتنی است که برای نصب ای ام دی ریزن ۲۰۱۷ بر روی کامپیوتر ، به یک مادربورد دارای سوکت am4 amd جهت نصب سی چی یوی جدید نیازمند هستید  و باید به این نکته توجه داشته باشید که بر روی مادربورد های قدیمی نمیشود حساب باز کرد . همچنین باید پاور خوبی هم داشته باشید اگرچه که در اوج مصرفش ۹۵ وات مصرف خواهد کرد.

سی پی یو amd ryzen 2017 8 هسته ای

رنج پردازش این پردازنده بسیار تمدید پذیر و واکنش گراست و شما با وجود ۸ هسته این پردازنده ، ۱۶ theards باند یا نخ هم دارید که هر کدام از آنها باز خودشان قادر به پردازش چندین پروسه به صورت موازی و همزمان هستند. به بیان دیگر  multi processing این پردازنده بسیار قدرت بالایی دارد و حتیمیتوان گفت این پردازنده ۲۴ هسته ای است و در رده سری ۹ اینتل که به نام I9 intel شناخته میشود قرار دارد. در زیر تصاویری از نمودار های مختلف پردازشی را میبینید

مقایسه تفاوت کیفیت دراجرای بازی ها بین I7 intel و AMD Ryzen

تعریف ترجمه و کامپایل سریع داده ها و پاسخ دهی سریع به پروسه ها نسبت به بولدوزر ای ام دی

گفتنی است که جدیدترین پردازنده amd در مارس ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن بین ۱ الی ۱.۵ میلیون تومان است و قادر است با پردازنده آی ۷ اینتل رقابت کند و در خیلی از موارد حتی بهتر از اینتل I7 عمل میکند. حداکثر کَش این پردازنده  ۲۰ مگابایت است که این ۲۰ مگ کش  در سه بافر پردازنده L1 L2  و L3 Cache تعبیه شده است که ال ۱ و ۲ هرکدام ۸ مگ کش دارند و بافر سوم یعنی ال ۳ ۲۰ مگ کش است

منبع

امید است که این مطلب هم مفید واقع شده باشد

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات