دانلود درایور کارت شبکه ویندوز ۱۰ D-link DWA-123

دانلود درایور کارت شبکه ویندوز 10 D-link DWA-123

دانلود درایور کارت شبکه ویندوز ۱۰ D-link DWA-123

دانلود درایور کارت شبکه ویندوز ۱۰ D-link DWA-123 را برای کاربرانی که از این کارت شبکه خوب استفاده می کنند در سایت قرار می دهیم، امید که مفید باشد.

دانلود درایور کارت شبکه ویندوز 10 D-link DWA-123

دانلود درایور کارت شبکه ویندوز ۱۰ D-link DWA-123 را میتوانید از لینک زیر دانلود کرده و ازش استفاده کنید

چون درایور داخل جعبه و سی دی این کارت شبکه مخصوص ویندوز ۷ است و اگر شما هم مانند ما بخواهید از طریق کارت شبکه کامپیوتر با زاپیا انتقالفایل بین گوشی هوشمند و کامپیوتر داشته باشید ممکن نیست.

فقط نکته ای که وجود دارد برای اتصال کامپیوتر با زاپیا از طریق کارت شبکه وایرلس dWA-123 و تبادل اطلاعات در ویندوز ۱۰ اینه که ابتدا شما باید از طریق کانکشن به وایرلس گوشی متصل شوید و سپس به تبادل اطلاعات بپردازید، البته خوبه کنار ویندوز ۱۰ یه سون مجازی هم داشته باشید چرا که زیاد درست کار نمیکنه درایور جدید ویندوز ۱۰ کارت شبکه D-link DWA-123 و میتونه اعصابتونو خورد کنه البته بازم توصیه میشه که از آخرین ورژن زاپیا استفاده کنید و اتصال به اینترنت وایرلس نداشته باشید و ترجیها از حالت ویندوز موبایل زاپیا روی گوشی اندرویدتون استفاده کنید. چون اینجا همه استاد من به حساب میاین دیگه جزیی تر توضیح نمیدم و نکات ریز رو بهتون میگم اما اگر باز هم نیاز به توضیحات بیشتر احساس میکنید در زیر این مطلب دیدگاه بگذارید.

دانلود درایور جدید ویندوز ۱۰ کارت شبکه D-link DWA-123  به حجم ۶۴ مگابیت به صورت مستقیم

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات