نحوه ویرایش فایل های pdf و ادیت آنها با Nitro PRO

نحوه ویرایش فایل های pdf و ادیت آنها با Nitro PRO

نحوه ویرایش فایل های pdf و ادیت آنها با Nitro PRO

نحوه ویرایش فایل های pdf و ادیت آنها با Nitro PRO

با احتمال زیاد همه کاربران کامپیوتر برای یک بار هم که شده با مشکل ادیت فایل های پی دی اف مواجه شده اند.  اولین چالش کاربران در ارتباط با قایل های پی دی اف این است که  اکثر فایل های پی دی اف  قابلیت ویرایش چندانی ندارند و نمیتوان پی دی اف (pdf ) را به ورد (word) تبدیل کرد و در نهایت آن را ویرایش کرد.

اگر با این مشکل مواجه شده اید اصلا نگران نباشید در این قسمت مشکل شما را حل خواهیم کرد. شما با آموزش نحوه ویرایش فایل های pdf و ادیت آنها با  Nitro PRO 11 ، با یک تیر دو نشان را زده اید.. در این مطلب هم دانلود نرم افزار ویرایش فایل های pdf و هم نحوه ادیت پی دی اف فارسی  را به صورت کامل  همراه با فیلم آموزشی برای شما توضیح می دهیم.

Nitro Pro نرم افزاری قدرتمند از کمپانی ARTS-PDF است که جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تأمین امنیت آن ها بکار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و … را تنها با یک کلیک ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل کند. این نرم افزار پس از آنکه بر روی سیستم شما نصب شود، یک Toolbar به قسمت بالای محیط کاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می کند. شما با استفاده از این Toolbar  می توانید  به آسانی و با سرعت  به نرم افزار Nitro Pro دسترسی داشته باشید و به آسانی کار تبدیل را انجام دهید.

دانلود نسخه ۳۲ بی تی نیترو پرو برای ادیت و ساخت پی دی اف

حجم ۹۴.۵ مگابیت

دانلود nitro pro 11 pdf editor

حجم ۱۱۸ مگابیت

دانلود Nitro Pro 2017 32 & 64 Bit به صورت یکجا

حجم ۲۱۲ مگابیت

پسورد ندارند

حالا زمان آن رسیده که به آسانی از طریق  فیلم آموزشی نحوه ویرایش فایل های pdf و ادیت آنها با Nitro PRO  این کار را بیاموزید

دانلود نحوه ویرایش فایل های pdf و ادیت آنها با Nitro PRO کیفیت اچ دی

امیدواریم این مطلب هم برای شما دوستان کاربردی و مفید واقع شده باشد

چنانچه سوالی در این خصوص داشتید میتوانید آن را به ما انتقال دهید تا در سریعترین زمان ممکن به آن پاسخ لازم را بدهیم

این مطلب به سفارش استاد ماندانا عبدالله زاده در سایت درج شد

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات