سایت های بزرگ و رتبه های کاذب آنها در الکسا

سایت های بزرگ و رتبه های کاذب آنها در الکسا

سایت های بزرگ و رتبه های کاذب آنها در الکسا

سایت های بزرگ و رتبه های کاذب آنها در الکسا بحث داغ امشب ما در سئو ۶ است که هدف ما در این مقاله آشنایی با روش های نگه داشتن بیش از حد کاربر در سایت است. این مطلب به صورت مستقیم با بانس ریت یا بونس ریت سایت در ارتباط است.

سایت های بزرگ و رتبه های کاذب آنها در الکسا

همانطور که می دانید بسیاری از سایت های ایرانی دارای رتبه های کاذبی در الکسا هستند که خوب بعضی از وب سایت های معتبر از روش های مجاز و قانونی تری نسبت به سایرین برای نگه داشتن دوبرابر کاربران در سایت خود استفاده می کنند و بسیاری دیگر هم نه، آن عده دیگر کارشان فقط سرریز کردن یک ترافیک خریداری شده به سایتشان است و خوب از طرفی هم الکسا عمده توجهش در رتبه دهی به سایت ها، ترافیک آن سایت است.

خوب حالا از کجا تشخیص بدیم که یک سایت داره کاربران رو در سایتش الاف می کنه و دیرتر یه چیزو به کاربراش میده؟

اگه یه نگاهی به سایت های بزرگ مانند سافت ۹۸ دانلود ها آسان دانلود میهن دانلود وطن دانلود و… بکنید می بینید که از ترفند های زیر دارن برای تلف کردن وقت کاربراشون در سایت استفاده می کنند که خوب قانونی هست و مجاز و البته خوب کاربران هم اذیت میشن و عده زیادیشون سایت رو ترک می کنند.

خوب ترفند های مجاز این سایت ها برای افزایش مدت زمان حضور کاربران در سایت خود به شرح زیر است :

۱- استفاده از بنر های تبلیغاتی جذاب

۲- استفاده از بنر های تبلیغاتی زیاد

این دو نکته هم میتونه کلیک های داخل ساتی رو افزایش بده و سئو را بهبود ببخشه و هم اینکه با جلب توجه کاربران به خود تایم توقف کاربر در سایت رو به شدت افزایش بده.

۳- استفاده از تگ های زیاد و پر بازدید

با استفاده از تگ ها شما قادرید نیمی از مطلب را به کاربر نمایش دهید و کاربر مجبور است برای دیدن ادامه مطلب به ادامه مطلب برود پس انتخاب تگ های درست بسایر با اهمیت است که اگر فرصتی پیش آید برایتان مفصل در مورد انتخاب تگ ها صحبت خواهیم کرد

۴- مطلب طولانی

۵- استفاده از فیلم آموزشی

۶- استفاده از چند لینک دانلود کمکی مستقیم نسخه پرتابل و…

مورد ۶ می تواند کاربران را وفا دار کند، چرا که با هر سلیقه ای شما قادر به سرویس دهی به کاربران هستید

۷- تشویق کاربران به درج دیدگاه و نظرات

۸- تشویق کاربر در خواندن کامل مطلب

۹- بهبود کیفیت مطالب به صورت مداوم

اگر شما مطلبی می گذارید که حائز رتبه خوبی است در گوگل خوب با بروزرسانی آن می توانید علاوه بر بهبود رتبه خود به نیاز روز افزون کاربران پاسخ مناسب دهید و گوی سبقت را از سایرین بربائید.

۱۰- استفاده از تصاویر شاخص برای هر مطلب

تصاویر شاخص که با تیتر مطالب نمایش داده می شود می تواند به شدت در افزایش کلیک خوره سایت موثر باشد و کاربران را به صورت لذت بخش تری درس یات شما نگه دارد.

۱۱- باز شدن لینک ها در تب جدید

۱۲- درج لینکهای مرتبط مطلب با سایر مطالب موجود در سایت در محتوا و ساختار مطلب به صورتی که کاربر اذیت نشود.

البته موارد بسیار زیاد دیگری هم هستند که خوب سایت های بزرگ دارند ازش استفاده می کنند و کافیه بیشتر به اونا توجه کنیم که خوب یکی از پرکاربرد ترینشون هم همین انتقال دکمه ادامه مطلب به تب جدیده :

http://عصراطلاعات.com/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%b7%d9%84%d8%a8-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%a8-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%86.html

منبع : seo6.ir

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات