سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

 

 

 

 

شرکت سامسونگ با برگزاری برنامه آموزشی YOUNGSTERS ACADEMY به کودکان و نونهالان ایرانی، استفاده از فناوری‌های نوین را یاد می‌دهد.وکودک شما به فناوری آشنا وعلاقه مند می شود .شرکت سامسونگ برنامه‌YOUNGSTERS ACADEMY را با مضمون آموزش در ایران برگزار کرد تا کودکان و نونهالان ایرانی شیوه‌ی استفاده از فناوری‌های نوین را یاد بگیرند.این رویداد با حضور کودکان و نونهالان ایرانی به همت دفتر سامسونگ در مجتمع تجاری چارسو برگزار شد.در این مراسم سامسونگ با بهره‌گیری از مربیان باتجربه و استفاده از ابزارهای سنتی و نوین، به کودکان و نونهالان استفاده مناسب از فناوری‌های نوین را در کنار استفاده از ابزارهای سنتی آموزش داد.

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

 

 

 

 

در این دوره از برنامه آموزشیYOUNGSTERS ACADEMY که با حضور مسئولان دفتر سامسونگ در ایران و اصحاب رسانه برگزار شد، ۲۰۰ کودک و نونهال ایرانی توسط نیروهای مجرب سامسونگ آموزش دیدند. شرکت‌کنندگان این دوره در مسابقات دونفره نیز شرکت کردند.

رویداد برنامه آموزشیYOUNGSTERS ACADEMY یکی از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت سامسونگ است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این رویداد در ایران نیز مانند کشورهای دیگر در دوره‌های متفاوت برگزار می‌شود تا کودکان، بیشتر با استفاده درست از فناوری‌های نوین و مسائل مربوط به سئو آشنا شوند.

قدم در دنیای جدید بافناوری نوین بگذارند وشاهد رشد روزافزون وبی کران آنهادربرابرکودکان درسطح دنیا باشیم ویک نیازمبرم به این چنین ایده ای داریم تاکودکان ماهم ازاین رشد نوین فناوری بی بهره نباشند.وباید این ایده جدید که ازشرکت سامسونگ به نونهالان ایرانی تعلق گرفته شده، به تمام نقاط ایران گسترش پیداکند وگام های  بیشتری در عرصه فناوری نوین برداشته شده، وباوجود اصحاب رسانه که نقش بیشتری را می توانند درعرصه فناوری داشته باشند وتاثیربسیارزیادی رادرفناوری برای رشد روزافزون کودکان ایرانی می توانند ایفا کنندواین مسئولیت اجتماعی را به سمت وسوی پیشرفت کودکان ایرانی به نحو احسنت انجام داده ،وشاهدفعالیت های بیشتر مسئولیت اجتماعی شرکت سامسونگ رابرای کودکان ایرانی باشیم تانونهالان ایرانی بیشتردرسطح دنیا بدرخشند به امید روزهای بهتربرای کشورمان ایران عزیز.

منبع: زومیت

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

درباره نویسنده: عصر اطلاعات